Oftalmologia Mèdica i Quirúrgica

Nou quiròfan de refractiva

OMIQ ha inaugurat recentment el nostre nou quiròfan de Cirurgia Refractiva a les nostres instal·lacions de l’Hospital Universitari General de Catalunya a Sant Cugat del Vallès amb els darrers models de làser, sent així un dels centres de referència per a la cirurgia refractiva i de la cataracta amb làser de Femptosegons LenSx. Podem oferir als nostres pacients més exactitud i predictibilitat, una recuperació més ràpida amb millor qualitat visual així com una menor incidència d’ull sec i menys risc per a la còrnia.

Podem operar majors graus de miopia. Gràcies a aquesta major exactitud i capacitat de predicció podem operar persones amb miopies una mica més altes que les que són habituals amb la tècnica de LASIK si no s’utilitza el làser de femptosegon. Així mateix, hi ha menys complicacions tant durant com després de la intervenció. Gràcies a aquesta equipació tan avançada podem intervenir en còrnies més fines de pacients que no eren aptes per al LASIK convencional

La cirurgia amb làser femtosegon és l’opció més avançada a l’hora de fer una operació de cirurgia refractiva làser. Si voleu operar-vos de miopia, hipermetropia o astigmatisme amb la tecnologia més avançada, no dubteu a contactar amb OMIQ, on us donarem cita per a una consulta gratuïta i sense compromís on avaluarem la possibilitat d’operar mitjançant LASIK amb femtosegon.

Abrir chat
¿Necesitas ayuda?
Ayuda OMIQ