Política de qualitat
OMIQ Recerca com a participant en assaigs clínics defineix els principis d’ actuació següents, per garantir en tot moment el respecte a les especificacions del nostre servei i garantir el compliment dels requisits exigits pels nostres clients, per la legislació i les disposicions reglamentàries que ens apliquin, així com amb les línies estratègiques de la nostra planificació estratègica:
- Serveis centrats en l’atenció al PACIENT: tota l’activitat que es genera a l’entorn d’OMIQ Recerca persegueix l’atenció personalitzada, centrada en els pacients i la satisfacció plena. Tots els principis que es defineixen a continuació es desenvolupen pensant en el PACIENT com a centre de la nostra actuació.
- Desenvolupament d’assajos clínics: com a activitat principal d’OMIQ Recerca, el desenvolupament d’estudis clínics es duu a terme seguint totes les exigències dels protocols esmentats i OMIQ Recerca es compromet en tot moment, a realitzar-lo sota el codi ètic que regeix en aquest entorn. A més, s’assegura una absoluta transparència en les nostres activitats.
- Excel·lència: aconseguir la màxima satisfacció i fidelització dels nostres clients, optimitzant les seves experiències i minimitzant els riscos associats als nostres serveis.
- Innovació: millorar de manera continuada els nostres serveis d’ assaigs clínics, així com els nostres processos interns a partir dels objectius establerts anualment.
- Professionalitat: fomentar la formació, sensibilització i motivació del nostre equip, així com la participació mitjançant el treball en equip i l’ aportació de suggeriments.
- Compliment: complir els requisits dels nostres clients, la legislació aplicable i altres requisits subscrits, fomentar la transparència i la publicació de memòries, així com preservar la confidencialitat de la informació i les dades amb què treballem.
- Ètica: assegurar el comportament ètic en totes les nostres actuacions. Fomentar la diversitat i la igualtat d’ oportunitats independentment de la raça, gènere, religió o discapacitat. Donar suport i respectar la protecció dels drets humans fonamentals reconeguts internacionalment.
- Seguretat: utilitzar la millora contínua en la prevenció dels danys i deteriorament de la salut com a base de les nostres activitats laborals, incloent-hi la coordinació amb el personal col·laborador extern, els clients i els proveïdors.
Aquesta política es complementa amb els objectius de qualitat aprovats anualment, i està a l’abast de totes les nostres parts interessades mitjançant la publicació a la nostra web.
En el context de pandèmia mundial de SARS-CoV-2, la posició d’ OMIQ Recerca com a resposta al risc de contagi i la capacitat per continuar oferint un servei assistencial segur i de qualitat, es compromet a aplicar els protocols desenvolupats per les autoritats competents a nivell internacional, nacional, regional i els propis de l’Hospital General de Catalunya i interns del servei.
Política de qualitat, document ID-005 versió 05 revisada 01/07/2023. ISO 9001:2015